onsdag 2 augusti 2017

Österlen

För en vecka sedan åkte jag och Lowe till hans föräldrars hus på Österlen.
Lowe hade en god samling av En ding ding värld, någon som minns denna sjuka tidning? Jag minns enbart denna artikel. Kommer iaf bli en bra hög med coffee table books till vår lägenhet som vi flyttar in i om en vecka(!)

Vi invigde vår vistelse med ett dopp i havet.
Tycker så mycket om denna person.

Och hans stora näsa som lägger sig perfekt på min när vi pussas.

Tycker otroligt mycket om Österlen med, och Vallmo! Denna vackra blomma.

Dagen efter oss kom Lowes bror med familj. Dom ville också inviga sin vistelse med havsbad men det började regna.

Så vi åkte hem till huset där Lowe blev till en robinson-deltagare från 1999

En dag bakade vi hamburgerbröd och bjöd på en av mina bästa måltider: ölfriterade halloumiburgare.

Samma dag var vi på stranden och det blev ett häftigt ljusfenomen kring solen.

En kväll spelade vi fotboll.
Uppskattar mycket att vara ihop med någon som gillar fotboll på en lagom nivå. Dvs lattja ibland samt se landskamper och mästerskap.

Uppskattar även detta bord med Allt Som Är Gott, som vi hittade inne i Ystad. Oklart.

En dejt-dag åt vi lunch med denna utsikt.

Någon som e kär?

HERREGU vilket lökigt inlägg detta blev ändå? 

Men SÅ FÅR DET VÄL VARA DÅ.

Att ställen som dessa existerar??

Och denna utsikten??

Den sista kvällen hade vi en äkta indie-kväll med te, tända ljus och en go svartvit indie-rulle. Jag älskar verkligen gulliga indie-filmer.

- Slut på inlägg om Österlen -

2 kommentarer :