onsdag 5 juli 2017

En lista enbart skapad för att få visa upp lite bilder

Har du badat någon gång i år?
Det har jag! Enbart mammabadat, alltså långsamt gått ner för en stege ner i en sjö, tagit två simtag utan att doppa huvudet och låtit "oooh-oh". Förstår inte riktigt grejen med att "bada" när det inte är så varmt. Mammabad äger.

Vilken är din mest använda dekal i facebookchatten?
Alltid när en saknar bf.

Har du någon onödig sak du bryr dig om?
Att vara brun. Så onödigt att vilja vara det egentligen. Med det sagt vill jag gärna meddela att jag är rätt brun.
Igår vid Delsjön när jag och Moa löste korsord och åt pastasallad

Hur är din syn?
Jo tack den blir stadigt sämre!

Vart skulle du vilja resa?



Italien! Här 17 år på Sicilien, en period då jag redigerade mina bilder med mycket vinjettering.


Kan du bjuda på en härlig throw back?
Ja jag och tippen för tio år sedan. Så tanig tjej i sin första BH storlek 65AA. Minns att det var Kermit på den? Varför valde jag en BH med en groda?

Kan det bli för mycket ost?

Svar Nej. Hittade bästa pizzabiten på jobbet och tog den till eftermiddagsfika.

Mysigaste du vet just nu?

Att Lowe bor hos mig nu när Elin och Sara inte är i Gbg. Så mysigt att alltid sova ihop och göra vardagliga saker tillsammans. Om någon har en bra lägenhet till oss två får ni gärna säga till pga vi letar. (obs, Elin och Sara är såklart fantastiska att bo med också< 3)
58216! 58% av dess livslängd tydligen.

Hur var vädret i förrgår?



Väldigt apokalyptiskt! Dessa bilder är tagna med typ fem minuters mellanrum. Halva gbg hade ett sepiafilter över sig.

Avsluta med ett härligt tips på ett smultronställe!
Slottsberget, en helt otrolig idyll som jag vill bo i NU.

Något geni där använde bib-påsar för att skrämma bort fåglar från jordgubbsplantorna.

Eller Landalaberget, om en inte orkar ta sig över vattnet: 

Älskar utsiktsplatser. Och Krickan såklart.

7 kommentarer :

  1. så coolt med limegröna bhband som syns! jag hade vart så rädd för dig
    och coola skor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm ser skräckinjagande ut

      Radera
  2. oooh jag var i gbg tors-sön förra veckan och njöt av det fina vädret/visade upp staden lite för min franska kille. på lördagen gick vi ut och hade pub-runda, bla på café magasinet där jag till min stora förvåning såg dig!! vågade inte gå fram och fråga med rädsla för att verka stalkig och när jag väl tagit mig mod till var du borta. hoppas du hade en rolig kväll, hehe :)

    SvaraRadera
  3. hade också kermit???? alla andra hade snobben, vi måste ha köpt bh exakt samtidigt på typ hm i sexan:)

    SvaraRadera