onsdag 7 juni 2017

En bild i veckan sedan mars

I förrgår släpade jag hem detta lilla skrivbord som dels har gett mig en otrolig träningsvärk men också, som Elin sa, "en plats där du kan sitta och blogga". Mitt svar på det var typ "in your dreams" men här är jag trots allt. Nu ska jag försöka sammanfatta x antal obloggade veckor. Varsågod Elin.
Vi börjar vid vecka 9 och en kväll då jag och Elin drack bubbel och kollade på TV-serie.

Vecka 10 var första veckan som hönsmammor, Bengan kom och hälsade på.
Vecka 11 hälsade jag och Lowe på hans föräldrar i Växjö. Vi åkte till Tingsryd och ett varuhus vid namn Börjes där vi drack kaffe för 1.50 kr. 


Vecka 12 var för härlig för bara en bild så här får ni fyra! Vi var och hälsade på min familj i Umeå och gjorde allt vintrigt och kul man kan göra där.

Vecka 13 gjorde jag en chipsmedalj av ett chips jag hittade i en påse en gång.

Vecka 14 fick äntligen Krickan hälsa på våra hönor. Han älskar fåglar.

Vecka 15 gjorde jag en av mina favoritaktiviteter: mös med Lowe. Har fått höra att jag är en toffel. Det stämmer. 

Vecka 16 kom försenade påsk-kort från mina systerdöttrar.

Vecka 17 var det Valborg. En underlig högtid.

Bengans första dopp för i år inföll vecka 18. Den TOKEN. 
En bonus från vecka 18 är denna oplanerade matchning på 1a maj. Sara ser mycket skeptisk ut? Egentligen var stämningen mer lik Jossan. 

Vecka 19 provade jag och dom jag bor med BOV, en jättegod och lyxig pizzeria vid oss.

Vecka 20 kom mitt efterlängtade bäddset. 

Vecka 21 var jag på konstutställning på Dômen.

Vecka 22 var jag och Elin keramiker vilket mest kändes som att vara dagisbarn! Dvs jättekul.

Nu är det vecka 23 och jag har haft sommarlov i exakt två veckor. I sommar kommer jag att jobba jättelite vilket är skönt och lite läskigt, jag har typ inte varit såhär mycket ledig en sommar sedan jag var 13 år. Vet inte hur man är ledig längre. Men jag har lite kul inplanerat i sommar, tex åka till Umeå nästa vecka, få besök av föräldrar i Juli, åka till Österlen, gå på Way out West och säker massa annat roligt man kan göra när man är ledig! Alla som vill vara med mig kan höra av sig, jag har massor med tid.

KRAM

3 kommentarer :

  1. alltså när dina blogginlägg dyker upp på bloglovin då undrar man om det är julafton!!!!! d händer alldeles för sällan tho

    SvaraRadera
  2. ditt bäddset! drömmen

    SvaraRadera
  3. såå kul när du bloggar !! tyckte ja när jag var 16 men lika mkt nu när jag e 21 å vi e kompisar

    SvaraRadera