onsdag 14 juni 2017

Analogt från våren

Nu ska vi kolla på massor av analoga bilder från diverse kameror! Här hade vi bjudit över Katja på wok.

En bild där Elin ser helt sjuk ut. Jag är mycket nöjd med stylingen, anställ mig Hanna stylar™.

Sen blev looken såhär istället. Mer cool.

Det var en fest hos moa någon gång

Där Anton och Mattan hade det mysigt

Växter hemma hos mig

BiB-hylla

You're one in a minion

Två coola
Norrlands Guld


En handduk rikare
Sibylla future fries är framtiden
Jag på second hand
Burgare med ölfriterad halloumi. Exakt lika gott som det låter.


En fin på toalett

Tre fina på toalett

2 chicks

Snäll kille med höna

Hönor hos min moster utanför Umeå

Våffla gjord över öppen eld på våffeldagen!

Två äkta skidåkare

Kolla bara!

Ebba fyllde år och fick ett ägg av oss

En gång när vi rastade hönsen
En gång i en park


En dubbelexponerad bild som resulterade i Sara x 3

En till bild med knasig exponering som illustrerar vardagsrealismen.
Sara på valborg

Elin på valborg

Bengan på valborg

Jag på 2a Maj

Då jag åkte till havet med Sara och Bengan

Macka



Sen bada!



Palmhuset med en gullig person

Och avslutningsvis CHERRY BLOSSOM

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar